Sun

Levelet kapott tőlünk?

Kérjük, hogy a felszólító levél és mellékletei tartalmát figyelmesen olvassa el!

A felszólító levélben szereplő adatokat a Megbízó pénzügyi intézmény bocsátotta rendelkezésünkre.

Mindenképp ajánlott a megadott ügyintézővel a levélben szereplő elérhetőségeken felvenni a kapcsolatot!

Az eljárás hatékonysága, gyorsasága érdekében elsősorban a telefonos kapcsolatfelvétel a célravezető. Kollégánk tájékoztatni fogja Önt arról, hogy a telefonbeszélgetés rögzítésre kerül, mely számunkra törvényi előírás (1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről, 17/B. § (3) bek.), és ez az Ön érdekeit is szolgálja (bővebb információért lásd a „Tájékoztató a behajtási eljárásról” szóló menüt ). Fontos szabály, hogy telefonon kizárólag az ügyleti szereplőknek adhatunk információt!

Amennyiben a levélben szereplő bármely adat Ön szerint nem helytálló, és erre vonatkozólag vannak a birtokában dokumentumok, azokat készítse elő, hogy kollégánk – lehetőség szerint – azonnal ellenőrizni, esetleg helyesbíteni tudja. A levelünkben talál e-mail elérhetőséget is (központi e-mail címünk: leasingrisk@leasingrisk.hu), a dokumentumok másolatát megköszönjük, ha ide eljuttatja számunkra!

Ha Ön az e-mailben történő kapcsolatfelvételt választja, tudnia kell, hogy a levelében szereplő információkat nem tudjuk teljes értékűnek elfogadni addig, míg azok forrását nem hitelesítjük. Ez azt jelenti, hogy a telefonhívás alkalmával Ön a személyes adataival beazonosítja magát, így tudjuk, hogy az illetékes szereplőtől származnak a közölt információk. E-mailes kapcsolatfelvétel esetén ez nem lehetséges. Ezért is kérjük, hogy mielőtt e-mailben bármit eljuttat számunkra, hívjon fel bennünket és tájékoztasson a várható küldeményről és annak tartalmáról.

Amennyiben Ön helyett megbízottja jár el – ez természetesen lehetséges -, az első kapcsolatfelvétel előtt e-mailben vagy postai úton juttassák el hozzánk a meghatalmazást az előírt formában: tartalmaznia kell a kifejezett felhatalmazást a konkrét ügyben való eljárásra, Ön és két tanú aláírását, valamint a meghatalmazott nevét, születési helyét, idejét és édesanyja nevét (annak érdekében, hogy Őt is be tudjuk azonosítani).

A behajtási eljárás során Önnek lehetősége van tájékozódni a bank álláspontjáról, az általa felkínált fizetés-könnyítő megoldásokról, a határidőkről, valamint arra is lehetőség van, hogy az Ön által benyújtott dokumentumok alapján az esetleges félreértések tisztázódjanak. Kollégáink a bank munkatársaival közvetlen kapcsolatban állnak, így Önnek nem kell az ügyfélszolgálatot hívnia, elegendő, ha a vitás kérdésben álláspontját felénk alátámasztja a megfelelő iratokkal, mely alapján mi is el tudunk járni a kérdés rendezése érdekében. Amennyiben az eljárás során sikerül tisztázni az esetleges félreértést, a problémát könnyen, gyorsan meg tudjuk oldani, így Önnek a jövőben nem kell kellemetlen ügyintézéssel, utánajárással foglalkoznia .

Bizonyos eljárások során elegendő, ha az ügyintézővel Ön telefonon megbeszéli a fontos kérdéseket, és amennyiben az szükséges, egyeztetik a következő eljárási határidőt (befizetésre, bankban történő tájékozódásra, stb.). Amennyiben azonban a kapcsolatfelvétel másképp nem lehetséges, kollégáink a Megbízóink által közölt címeken Önt felkeresik személyesen. A látogatás alkalmával ugyanúgy lehetőség nyílik a vitás kérdések tisztázására .